♥ ♥Follow Gue♥ ♥

Kawan-Kawan

  
 
Assalamualaikum wbt
Di sini ingin aku menceritakan serba sedikit mengenai diriku selama 6bulan di Kolej Jamiah Islamiah Sultan Ismail Petra..
Aku mempunyai 3org ahli bilik iaitu Alwani,Najwani dan Syafiqah..
Tp syg aku da tinggal 2 org kes Najwani da kuar dri kolej..
Yg menggantikan Najwani dlm bilik ialah Farahani..
Rakan belajar aku pulak Ain Alias, Amirah Zakaria, Shahirah Ishak n Shuhada Hanapi..
Diorang juga rapat dgn aku dkat kolej..
Alhamdulillah...Diorang byk bantu aku dekat kolej ini..
Hope Allah always bless you...
Dekat sini mcm2 jugak masalah dihadapi...n kwn2 dkat disini slalu ada..
Hehehe..tp xnak cerita lar masalahnye..
Senior2 dkat sini pulak yg aku kenal ermm kak zatul bina, kak hammadah,kak siti,kak emi,kak lydia,kak farahatun,kak farah aisyah,kak yana, kak ama, kak peah, kak ape lg...
Byk sgt lar nak tulis..
Jiran aku lak Umi, Aziela, Arra YOP n Kak Long..
Dekat sini aku ambil dip psikologi...
Apa yg aku bljr dlm jurusan ini byk..
Macam2...
Kecerdasan Emosi, tahap2 tidur, tanda2 seseorang itu beremosi spt serba salah, sedih..motivasi dlm diri..teori2 dlm personaliti..sistem saraf..
hehee..
Keadaan aku sgt berbeza dgn kwn2 yg len iaitu Ima, Atin, Mai n len2 r...
Aku disini kolej swasta n yg len semua IPTA n FORM 6..
Aku belum tau lg yg aku masih lg boleh dijamin..
Korang In  shaa Allah..
Aku hanya yakin bahawa rezeki di tgn Allah...
Aku dgr ramai rakan aku hadapi masalah..
Dgn homesick, susah nk bljr...
Aku hrap sgt ape2 keputusan yg dibuat dpat dilakukan hanya yg terbaik utk korang...
Xkesah lah apa2 pon korang kerja nanti..asalkan halal di mata Allah..
Aku xlayak nak menetukan masa dpan korang..
Cuma selalu terdetik di hati knp??knp??knp??
Buat imanina yg tersyg..aku hrp sgt mu buat yg terbaik...aku nk sgt tngop mu bjaya..
Buat atin yg tercinta..aku hrp mu lakukan yg terbaik...sbb dulu mu ada cita2 yg besar bbanding aku..mu da dpt apa yg mu nak..ASASI SN..so capai biar smpai habis..
Buat mai yg ter ape??ea??darling??hehe...aku tngop mu mcm xdop masalah..so just straight to your goal!
Ermm..ama yg termuda..kuakuakua..mu pon jgn HOMESICK!hehe...capai cita2 demi mak bapak mu..
SAYANG KORANG SEMUA!
P/s:Mix maaf kalau ada apa2 kesalahan yg sy sedar n x sdar yer semua!

0 comments:

>