♥ ♥Follow Gue♥ ♥

Duka dalam Hati

  
Assalamualaikum..
Da hampir penghujung tahun 2014..
Aku masih lagi belum berjumpa dgn daddy aku..
Alahai..
Rindu...
Pada saat ini, daddy mesti jumpa aku..
Sempena hari krismas..
Byk da berlaku perubahan pada tahun ini..
Aku banyak berduka dan nangis sana sini
Aku cuma perlukan perhatian di saat aku jauh drpd ibuku..
Tapi setakat ini tiada lagi aku jumpa..
Sbb tuh aku perlu belajar untuk hidup bersendirian..
Bila aku dekat dengan kawan2 aku...aku seolah inginkan semua perhatian..
Tapi perhatian aku agak menyakitkan hati lagi kawan2...
Aku tak tau nak buat mcm mana lagi nak perbaiki diriku..
Kawan baik aku ckpa mgkin sbb aku terlalu rapat dan bergantung pd dia slama nih..
Dprd dulu smpai skrg..
Sbb tuh klau boleh sgt aku nak berhenti kolej..
Tapi apa lak ckp mummy aku nnti...
Dahlah die sakit..
Da byk aku buang duit dia...

0 comments:

>