♥ ♥Follow Gue♥ ♥

Kehidupan di KOLEJ

 
Assalamualaikum
Alhamdulillah
Sudah lama x menaip
Apa yang aku nak kongsi di sini ialah kehidupan mencabar di kolej
Macam-macam da kolej ada masalah
Alhamdulillah
Tetap juga dapat diselesaikan danada yang masih berlarutan
Dari awal SEM 3 pagar asrama kolej di conteng
Kerana dendam kepada pak guard ayie tuh ler
Lepas tuh da cat balik sbb karnival gempak nak diadakan masa tuh
Lepas tuh pentadbiran pula da nak buat akuan sumpah guna AL QURAN
Apalah..dunia nak akhir zaman
Nak cari  bala Allah punya pasal
Emosi aku pula asyik x menentu apabila sampai waktu nak BAD mood
Pengurusan emosi kendiri yang sangat lemah
Sbb aku da biasa dipujuk dan ada yang melindungi
Apa lagi cabaran ya??
Isi borang MARA?
Mencabar lah juga..
Sbb YDP MPP garang sangat..
Dulu dia lain sangat tapi sbb dia berjawatan, perwatakan pun berubah
Mujur lah berubah ke arah kebaikan
Cabaran yang besar ialah sahabat2 aku yang berjawatan nak menguatkuasakan penutupan aurat
Adakah akan berjaya?
Kita tunggu selepas ini..

0 comments:

>