♥ ♥Follow Gue♥ ♥

Dear Diary

 
kita hanya berkomunikasi berdua aja kan? tak pernah orang na baca entri aku. maaflah wahai diary. kadag-kadang selain aku bermunajat dengan Allah, aku ingin meluahkan kepada mu, diary. buat masa ini, aku tak boleh na ngadu dengan sesiapa. aku sedih. aku sayang sangat sahabat-sahabat aku. aku melihat gambar mereka, mula turun tirai air mata aku lagi. sahabat-sahabat. kadang-kadang. prinsip berrlu berubah apabila situasi sudah tak mengizinkan. diary. mesti mun atau kan siapa sentiasa aku tulis. SAHABAT lar. mana boleh bagitahu nama. tak baik. itu sebab tujuan aku tukar kepada hanisahlimrashid supaya kawan blog da tak baca blog aku. just diary and me.
aku kena pasang azam balik. tak boleh da na tawar hati. na kawan berubah. DOA. biarlah dia tak tahu. biarlah dia ingat aku nih jahat ke, sewel, bongok, bodoh. i know. Allah knows me more.

0 comments:

>