♥ ♥Follow Gue♥ ♥

Kisah Menyayat Hati

 
Assalamualaikum wbt
Alhamdulillah. Aku mula stabil dengan perasaan dan emosi. Berkat doa mummy dan keluarga serta sahabat-sahabat yang jauh dan dekat. Tak kira sesiapa yang terlibat atau tak secara langsung. Aku begitu rindukan semangat aku yang ini berbanding emosi yang mengundang kesedihan aku.
Aku juga bersyukur pada Allah kerana sentiasa memberi kerahmatan dalam hidupku dan sentiasa memberi kesenangan dalam hidup. Aku begitu merindui-Mu.
Aku baru tahu mengenai kisah mentee aku. Sangat menyayat hati. Aku sedar aku belum tentu dapat mengurus emosi. Aku mula jatuh sayang kepada mentee aku. Aku menganggap dia adik aku aja. Dia cuma muda 7 hari. Hahahaha!
Aku ingin berusaha untuk membawa dia pulang kepada Allah.
Aku menharap Allah menilai sama ada aku ingin populariti atau ikhlas membantu teman mentee aku. Andai aku mula bongkak, tegurlah aku Ya Allah! Berikanlah petunjuk dari segi apa2 pun!

0 comments:

>