♥ ♥Follow Gue♥ ♥

Ramadhan Akan Datang

 
Assalamualaikum wbt
Ramadhan makin mendekati
Hadir dalam hidupku!
Semakin lama semakin dekat, semakin aku banyak menempuhi emosi yang begitu melampau
Aku sedang berusaha untuk mengawal tetapi aku bagaikan berperang dgn diri sendiri
Aku mengadu pada Allah dan terus menangis dalam tidur
Bangun dan terus menangis
Kenapa?
Banyak.
Aku buntu unuk mengurus program mentor
Sahabat-sahabat dan mpp-mpp bagi aku semangat
Semakin lama semakin aku lemah
Aku penat dengan lemah semangat
Aku takut na mengadu kpd mummy.
Takut mummy yang terlebih risau akan emosi dan semangat aku
Beginilah didikan keluarga ke atas aku yang selalu kurung diriku
Aku tak boleh na salahkan 100% kepada keluargaku
Daddy! You should come to see me! Try to support me!
Aku cuma berharap pada bulan Ramadhan ini, aku akan tenang dan mengurus dengan baik emosi aku
Aku pun penat sebenarnya na serba salah
Aku takut ikhtilat aku terbabas sebab aku banyak perlukan bantuan mamat nih
Ha! Satu lagi! Aku runsing dengan kelemahan aku yang semakin terserlah di depan kaum lelaki!
Allah saja yang ta betapa malunya aku! Aku bimbang akan tersebar keaiban aku!
Aku tau betapa sakit na hadapi emua ini ttp aku hanya mengharapkan Mu Ya Allah!
Aku tau aku yang salah mengahadapi masalah duniawi sehingga aku hampir melupakan-Mu.

0 comments:

>